kyraterpstra.reismee.nl

1e blog!

Hallo allemaal!

Na een lange en vermoeiende dag ben ik gisteren aangekomen in Sri Lanka.

Wauw wat een mooi land!

Het vrijwilligershuis waar ik verlopig verblijf ziet er redelijk uit.

Ik deel een kamer met 8 andere meisjes dus dat is best veel, gelukkig zijn er wel 2 badkamers.

Het huis zit nu helemaal vol, intotaal ongeveer 35 mensen!

Gisteren na aankomst nog even Kandy in geweest met een paar andere meisjes, en natuurlijk was ons vervoer een tuctuc!

Vandaag zijn we begonnen met de "cultuurweek"

Eerst hebben we ontbeten met zn allen, daarna hebben we uitleg gekregen over de verschillende projecten die we kunnen gaan volgen. Je kan elke week veranderen van project dus misschien dat ik een aantal verschillende ga doen.

Daarna hebben we nog een klein lesje singalees gehad wat ook erg leuk was.

Als lunch rijst met groenten gehad ( daar moet ik nog wel even aan wennen haha ) niet zo mijn smaal qua eten.

Na de lunch zijn we weer naar Kandy gegaan met zn allen waar we een traditionele dans show hebben gezien.

Al met al was het een geslaagde eerste dag en ben benieuwd naar de rest van de week.

Ik ga zo weer lekker rijst eten ;)

Reacties

Reacties

Bé Luttje

He leuk zeg doe je best en De groetjes van mij

Wieke kuiper

Leuk Kyra om je zo te volgen geniet van je tijd daar groetjes van ons allen xx

Tabja Terpstra

Fijn om te horen dat de eerste dag goed is bevallen.
We houden je blog in de gaten
groetjes en xxx van ons

Lisa

foto's!!
Vloggen!! Rondleiding door het huis!
Lekker, rijst!
dag

Teun

Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi.
Smaakt die rijst best prima haha.

Geniet ervan!

Lynn

Eetsmakelijk! :)
Leuk dat je aan verschillende projecten wilt deelnemen. Je bent een toppertje!
Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active