kyraterpstra.reismee.nl

einde cultuur week en weekend

Hello!

Na een erg geslaagde week in Sri Lanka, zit het weekend er hier ook alweer bijna op.

De cultuurweek vrijdag beëindigd met een bezoek aan een mega grote budha die boven op een berg staat. Het uitzicht was echt prachtig! Weer hele mooie foto's gemaakt.

Daarna naar een tempel geweest. Het offer wat we brachten was dit keer een schaal met fruit, wat we daarna konden opeten. In de tempel kregen we een stip op ons voorhoofd. Het was erg leuk om dit een keer mee te maken.

Na de tempel zijn we naar een blijkbaar erg populair restaurantje gegaan. Ze zeiden dat er verschillende beroemdheden hebben gegeten (waaronder Beyoncé, Arianna grande en Albert Einstein) geen idee of dit waar is haha, maar het eten was erg lekker.

In de middag nog een heerlijke massage gehad. Zeker en goede afsluiting van de cultuurweek.

S avonds hebben we als avond eten pizza besteld bij de pizza hut. Eindelijk een keer wat anders haha.

Het was erg leuk om op deze manier het land een beetje te leren kennen en te zien.

Gisteren zouden we naar "world ends" gaan (moet heel gaaf zijn). Hiervoor zouden we al om 5 uur s ochtends vertrekken, maar omdat de chauffeur te laat was werd het 05.45 uur.. het zou ongeveer 1,5 uur rijden zijn. De chauffeur wist blijkbaar de weg niet dus we zijn na ongeveer 3,5 uur rijden op een punt aangekomen waar de chauffeur dacht dat het was, maar we waren totaal ergens anders. Dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan. De chauffeur heeft onderweg aan ongeveer 20 mensen de weg gevraagd dus ik snap niet hoe we überhaupt verkeerd hebben kunnen rijden. Gelukkig hadden we wel echt een heel mooi uitzicht wat het allemaal een beetje minder erg maakte.

Vanochtend om 8 uur vertrokken in een tuctuc naar watervallen met 5 andere meisjes. Onderweg nog een paar aapjes zien spelen in de bomen, heel leuk om te zien.

De watervallen waren echt heel mooi. Er waren verder ook geen andere mensen dus we hadden het rijk voor ons alleen :)

Daarna zijn we terug gegaan naar Kandy voor lunch. Het eten is hier echt zo goedkoop. Moest ongeveer €2 betalen voor een heerlijke lunch. Daarna nog even over de markt gelopen waar ik nog een super chille broek heb gekocht (voor maar €3,- !)

Al met al weer een leuke dag gehad met de meiden.

Morgen ga ik dan echt beginnen met het vrijwilligerswerk. Ik ga starten met het renoveren van een tempel of school.

Heb zin om aan de slag te gaan!

Liefs Kyra

Bé Luttje

Leuk Kyrazeg en natuurlijk suc6 verder met het verbouwen met de school of tempel .... Groetjes van een ver Tolbert

Lisa

ik wist niet dat jij zo'n klusser bent? Geinig. Kennelijk geërfd van je overgrootvader Albert.
Veel plezier met hamer en schroef!

Tanja

Lijkt allemaal super leuk daar.
Succes met het bouwen.
Groetjes,
. xx

wiea

Succes met bouwen, maar geniet vooral van alles wat je meemaakt. Lieve groet.

Bert en Marni

Veel succes met het project Kyra, en geniet ervan. Het is hier trouwens op dit moment ook fantastisch weer, komende dagen ook hier rond de 30 graden:)